אם עוד לא הגעתם למסקנה שהעסק שלכם צריך אתר, בטח תבינו את זה בזמן הקרוב...

אבל בינתיים, הנה לכם כמה סיבות למה כל עסק, קטן כגדול, צריך אתר

01

הגעה לשווקים חדשים

אתר משלכם יאפשר לעסק שלכם להגיע לשווקים חדשים ולקהל גלובלי, שללא האתר לא תהיה לכם שום יכולת להגיע לאותם הלקוחות. אם אתם חכמים, בוודאי שלא תוותרו על יתרון כה גדול ומשמעותי. אם אתם עסק שמוכר מוצרים, היתרון הזה הוא משמעותי הרבה יותר והופך את האתר להשקעה מתבקשת ושווה בעבורכם. 

02

תדמית עסקית

נגלה לכם סוד קטן, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עושים עליכם גוגל לפני שהם מחליטים לפנות אליכם לקבלת שירות. ועוד סוד קטנטן, מה שהם מוצאים בגוגל יגרום להם לרצות לקבל את השירות שלכם או לחילופין לוותר עליו לטובת המתחרים. אתר איכותי, מנוסח ומעוצב הייטב, יוצר עבור העסק שלכם תדמית רצינית ומקצועית, משדר אמינות, וללא ספק יגרום ללקוחות לבחור בכם על פני המתחרים. 

03

העסק שלכם יהיה זמין 24/7

סגרתם כבר את המשרד? אתם בחופשה? אתם אמנם לא זמינים אבל העסק שלכם נותר זמין ונגיש ללקוחות כל הזמן ומכל מקום. האתר מאפשר ללקוחות לקבל מידע, להשאיר פניות ולבצע רכישות גם כשאתם ישנים עמוק או נהנים בחופשה קסומה. שעות הפעילות של העסק שלכם לא בהכרח מתאימות לכל הלקוחות הפוטנציאליים, האתר מאפשר לכם להעניק שירות ללקוחות גם מעבר לשעות פעילות העסק כך שלא תחמיצו אף לקוח. 

04

ייעול העסק

אתר הוא כלי נהדר בייעול העסק וחיסכון של זמן יקר. הוא מאפשר ללקוחות לבצע הרבה דברים טכניים באתר, כך שבמקום שאתם תבצעו אותם, המערכת של האתר תעשה זאת במקומכם וביעילות רבה יותר. בנוסף, האתר הופך את כל המידע אודותיכם נגיש לכולם, לא תקבלו יותר פניות ושיחות בשאלות כמו: מהם שעות הפעילות? או מה השירות שאתם מציעים? כך שלכם ישאר לטפל רק בפניות החשובות באמת. 

05

למתחרה שלך כבר יש אתר

היום זה כבר ברור, לכל בעלי העסקים כמעט יש אתר. אם לכם עדיין אין, אתם בפער רציני מול המתחרים שלכם, ובטח אתם מבינים  שאסור לכם לתת למצב הזה להמשיך כך! אתר משלכם יאפשר לכם למתג את העסק שלכם כעדכני, מבוסס, רציני ואמין. הוא יציב אתכם במפה העסקית ויעניק לכם נקודת פתיחה טובה יותר בתחרות מול המתחרים העסקיים שלכם.  

אז בעצם, למה שגם לכם לא יהיה אתר?

אני רוצה אתר! כיצד מתחילים?

שלב #1 אפיון האתר

נברר אתכם מהי מטרת העסק שלכם, מהם הצרכים שלכם בבניית האתר ומה אתם מעוניינים להשיג באמצעותו. נגדיר את סוג האתר אותו אתם צריכים ונבנה עבורכם סקיצה המתארת ומאפיינת את האתר. 

שלב #2 עיצוב ופיתוח

אחרי תהליך האפיון המעמיק שערכנו, נוכל לבנות עבורתכם את האתר שעליו חלמתם, ולדייק אותו לצרכים ולדרישות שלכם, כך שהתוצאה הסופית תהיה בול מה שהעסק שלכם צריך.

שלב #3 העלאת האתר

זהו, האתר מוכן! כעת כל מה שנותר הוא להעלות את האתר לאויר ולהתחיל להנות. קודם העלאת האתר נתן לכם הדרכה חשובה שתאפשר לכם מכאן ולהבא לנהל את האתר באופן עצמאי, להוסיף תוכן, לשנות וכו'.

תכל'ס, בואו נדבר על העסק שלכם

נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר

תוכלו למלא את פרטיכם ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם